PRODEJ NEMOVITOSTI - DETAIL
Vaši nemovitost prodám BEZPEČNĚ, VÝHODNĚ A RYCHLE.
Jak? Každý klient, jeho preference i samotná nemovitost jsou jedinečné, a tomu je třeba přizpůsobit celou prodejní strategii. Podívejte se na základní kroky celého procesu - viz níže, nebo se začtěte do podrobnějšího popisu jednotlivých aktivit

Úvodní schůzka aneb nezávazné posezení u kávy
Úvodní schůzka Vás k ničemu nezavazuje a slouží pouze k tomu, abyste se mohli seznámit s celým procesem prodeje. Vždy pečlivě naslouchám potřebám svého klienta, preferencím i jeho momentální situaci. Někdo nespěchá, může si na bonitního klienta počkat a maximalizovat tak prodejní cenu, jiný naopak potřebuje prodat co nejrychleji, protože potřebuje finanční prostředky na financování nového bydlení apod.
Během první schůzky si také vyjasníme podmínky fungování našeho případného smluvního vztahu, které se pak promítnou do následné zprostředkovatelské smlouvy.
Pokud se schůzka nekoná přímo v dané nemovitosti, je třeba si dohodnout následnou prohlídku. Znalost konkrétní nemovitosti i dané lokality se pak promítá nejen do správně stanovené ceny prodávané nemovitosti, ale i do správně zvolené marketingové strategie.

Cenová analýza aneb s čísly se to musí umět
Správné stanovení ceny je jedním z nejdůležitějších faktorů úspěšného prodeje. Tržní cenu nemovitosti stanovuji na základě vícezdrojové analýzy. Využívám jednak informace o reálně uskutečněných transakcích z katastru nemovitostí, cenových map i vlastní rozsáhlé databáze sdílené více jak tisíci makléři naší sítě. Tato databáze mně vedle tzv. tvrdých dat poskytuje i podrobné informace o dané nemovitosti vč. obrazového materiálu. Jako pomocný zdroj používám také stávající nabídkové ceny srovnatelných nemovitostí v dané lokalitě. Kromě těchto dat je třeba při stanovení ceny zohlednit také aktuální ekonomickou situaci, potřeby prodávajícího a zejména stav konkrétní nemovitosti.
Obecně má na cenu nemovitosti vliv zejména LOKALITA, její dostupnost, prostředí, občanská vybavenost a blízkost vysokých škol a pracovních míst. U nemovitosti pak záleží především na stavu domu, konstrukčním materiálu, existenci výtahu, počtu pater; u konkrétního bytu na patře, existenci balkonu, parkovacího místa, dispozici, použitých materiálech atd.. Stanovení ceny je takovou alchymií, kombinací propočtů na základě tvrdých dat, ale také intuice a zkušenosti.


Marketing aneb být vidět a zaujmout
Ani dobrý produkt se sám neprodá. Musí zaujmout a být vidět. Více jak 80 % informací je získáváno zrakem, po přípravě nemovitosti ji proto nechám nafotit profesionálním fotografem, eventuálně nechám zhotovit kvalitní videoprohlídku.
Pro dobrou orientaci potenciálního zákazníka zhotovím přehledné půdorysy.
Samozřejmostí je inzerce na nejnavštěvovanějších realitních portálech, na webu RE/MAX a prezentace v síti více jak tisíce makléřů. Využívám také placené reklamy na sociálních sítích a její zacílení na potenciální zákazníky, po dohodě s klientem i lokální outdoorovou reklamu.
Kromě toho mám k dispozici vlastní databázi bonitních klientů RE/MAX.

Koupěschopný klient aneb nestačí jenom chtít, musím na to mít
Pokud už máte nějakou zkušenost s prodejem nemovitosti, možná jste čelili náporu tzv. „realitních turistů“, nesolventních zájemců či nesolidních realitních makléřů, kteří Vás přesvědčovali, že už teď pro Vás mají klienta.
Dnešní marketing určitě není o tom, protlačit cokoliv komukoliv, ale o tom, znát klienta, jeho potřeby, preference a možnosti a přizpůsobit mu produkt. U realit jde o to, najít klienta, kterému daná nemovitost přinese maximální užitek a zároveň to bude klient nejen ochotný, ale i schopný za nemovitost zaplatit.
U zájemců tedy zjišťuji motiv koupě a jejich představu o nemovitosti. S vážnými klienty provádím prohlídky a prezentuji právě přednosti nemovitosti a lokality, pravdivě informuji. Hledám průsečík mezi očekáváním prodávajícího a kupujícího - jen obchod win-win má smysl. U vážných klientů zjišťuji jejich platební schopnost a v případě jejich zájmu zprostředkujeme nejvýhodnější hypoteční úvěr.

Prodej aneb bezpečí především
Řada klientů se při prodeji nebo koupi nemovitosti obává, že přijde o nemovitost i peníze. Samotná prodejní fáze je tedy velmi důležitá z hlediska bezpečnosti transakce, na to klademe v RE/MAXu obzvlášť důraz. Snažíme se o hladký průběh mnohdy složitého právního procesu.
Spolupracujeme pouze s certifikovanými advokátními kancelářemi, které pro nás zajišťují kvalitní právní servis, vyhotovují veškerou smluvní dokumentaci od rezervačních smluv, přes smlouvy zástavní, kupní, až po smlouvy o úschově finančních prostředků.
Po podpisu potřebných smluv, složení celé částky kupní ceny do úschovy zajišťujeme vklad na katastr nemovitostí (vč. případných výmazů/ záznamů zástavních práv) a následné uvolnění finančních prostředků v souladu se smlouvou o úschově.

Předání aneb prodejem to nekončí
Záleží mi na Vás, Vaší spokojenosti i po podpisu kupní smlouvy, kterou to pro mne nekončí. Po převodu vlastnického práva připravím předávací protokol, pomohu s převodem veškerých médií a ověřím případné daňové dopady.