PRONÁJEM NEMOVITOSTI
Jistě se ptáte, proč využívat při pronájmu bytu služeb realitního makléře. Hlavními důvody jsou RYCHLOST a MINIMALIZACE RIZIK. Jako pronajímatel se tak vyhnete mnohdy zdlouhavému a únavnému procesu. Díky tomu, že máme vlastní rozsáhlou databázi bonitních poptávajících klientů a zároveň využívám více nástrojů k prověření potenciálních nájemníků pronajmu Vaši nemovitost rychle a spolehlivě.


Příprava aneb vědět a s čísly to umět
-
naslouchám potřebám svého klienta, prohlédnu byt i lokalitu
-
objednávka realitních služeb – dohodnu se s klientem na fungování našeho smluvního vztahu
-
připravím cenovou analýzu na základě reálných dat z několika zdrojů – reálná data o cenách pronájmů nejsou veřejně dostupná, pracuji s rozsáhlou databází REMAX a porovnávám s nabídkovými cenami pronájmu v dané lokalitě a lokalitě kvalitativně podobné (statistická data jsou nezbytná, nicméně je nutné přidat osobní zkušenost, zohlednit současnou ekonomickou situaci i lokalitu a konkrétní nemovitost)
-
shromáždím veškerou potřebnou dokumentaci
-
zhodnotím potřebu dalších úkonů (např. výmalba) a v případě zájmu je také zajistím. provedené úkony by odpovídat očekávanému standard nájemců a zároveň by neměly být zbytečně nákladné, resp. měly by se zhodnotit ve výši dosaženého nájmu.


Marketing aneb nemovitost musí být vidět
I při pronájmu nemovitosti hrají roli emoce. Musí tedy zaujmout, líbit se a oslovit správný okruh potenciálních zákazníků. Co je pro to třeba udělat? Pro každou nemovitost zvolit kombinaci správných nástrojů.
-
Po minimálním homestagingu nafotím nemovitost
-
Vytvořím prezentační půdorysy
-
Inzeruji na nefrekventovanějších internetových portálech v ČR (kromě toho, naši vnitřní síť tvoří jen v ČR více než 1.000 makléřů!)
-
Využiji k prezentaci sociální sítě
-
Použiji outdoorovou reklamu
-
Cíleně oslovím klienty, kteří již projevili o podobnou nemovitost zájem

Nájemník aneb nestačí jenom chtít, musí na to mít
Pokud už máte nějakou zkušenost s pronájmem nemovitosti, možná jste čelili náporu tzv. „realitních turistů“ nebo nesolventních zájemců. Co pro Vás dělám v této fázi?
-
Od zájemců zjišťuji informace ohledně motivu pronájmu a představy o nemovitosti (marketing není o tom vnutit něco komukoliv, ale najít průsečík mezi nabízejícím a poptávajícím, aby následných obchod byl win – win)
-
Provádím prohlídky, zodpovím pravdivě veškeré dotazy týkající se nemovitosti i samotné transakce, předkládám potřebné dokumenty, akcentuji přednosti lokality a nemovitosti.
-
V průběhu celé fáze vyhodnocuji situaci a po dohodě přizpůsobujeme zvolenou strategii.
-
U vážných zájemců využívám v rámci možností několika krokové hodnocení a prověřuji schopnost dlouhodobě hradit nájemné a pečovat o pronajatou nemovitost

Smluvní fáze a následná podpora
-
Připravím a zajistím podpis rezervační smlouvy a úhradu rezervačního poplatku
-
Připravím nájemní smlouvu a koordinuji její připomínkování od obou smluvních stran
-
Zajistím podpis nájemní smlouvy
-
Sestavím předávací protokol a účastním se předání nemovitosti
-
V případě dohody smluvních stran pomohu při převodu energií
-
V případě, že nájemce ukončí nájemní smlouvu dříve než po 12 měsících nájmu, zdarma obsadím nemovitost novým nájemcem